De afgelopen 9 jaar heb ik de nodige online ervaring opgedaan. Mijn eerste online marketing ervaring heb ik opgedaan bij Unive Verzekeringen. Online waren wij de eerste verzekeraar die een substantieel deel van haar inkomsten via internet binnenhaalde. Op dat moment voornamelijk met online campagnes, e-mail marketing en het continue optimalsieren van de diverse websites. Na een paar jaar werd ik online Marketing Director met een team van 9 online specialisten. Op dat moment had Unive Verzekeringen online het grootste marktaandeel.

Omdat ik mijn ervaring graag wilde uitbreiden in andere branches dan alleen de financiele dienstverlening, besloot ik om bij Amercom te gaan werken. Amercom is een online marketing bureau uit Amersfoort. Als online marketing consultant/account director heb ik gewerkt voor merken als C1000, Chocomel, Appelsientje, Breaker, Greenpeace en vele anderen. Ik adviseerde deze merken op gebied van online marketing campagnes, e-mail marketing, search marketing, social media en site optimalisatie.

De laatste 2 jaar ben ik werkzaam als projectmanager en internet marketeer op verschillende internet projecten bij UVIT (Unive, IZA, Trias, VGZ). Op dit moment werken we aan een nieuwe corporate website. In mijn rol als Product Owner vertegenwoordig je de “stem” van de klant. Ik zorg er voor dar het Scrum Team de juiste functionaliteiten ontwikkeld vanuit een business perspectief. Als Product Owner omschrijf ik gewenste functionaliteiten waarbij de klant centraal staat, de zogenaamde ” user stories”. Mijn ervaring met de Scrum methodiek zijn ook online te lezen.

De volgende projecten heb ik onder mijn hoede gehad het afgelopen jaar:

  • Nieuwe site VGZ
  • Business verbeteringen Unive.nl
  • Online verkoop zorgverzekeringen VGZ.nl
  • Mijn UVIT
  • Nieuwe site en platform UVIT

Voor mijn complete C.V. verwijs ik naar mijn Linkedin profiel.